Friday, May 27, 2011

Dagens prognos

Väderprognosen idag:

Det ser ut att bli mycket mys på de flesta håll i landet med film och en del glass. På sina håll även hemma-spa med ansiktsmask och hårinpackning ^^

Det är mulet och regnigt idag till skillnad från gårdagens sommarväder. Vilken tur att jag sprang på stan och shoppade igår och inte idag (fast jag är lite sugen idag också). Jag köpte den efterlängtade jeansjackan och det krävdes en del trakasserande av skyltdockor och personal innan jag fick tag på den sista S som fanns. Jag var precis på väg ut ur affären när jag hittade den och ropade till kassörskan (som också var inblandad i sökandet) att: Jag hitta en!! och så sprang jag till provrummet.
Väl inne i provrummet slog det mig att efter allt detta ståhej blir det svårt att INTE köpa jackan så det var bara att köra :P

Sen köpte jag ett par tajta jeans-leggings-shorts också, och då menar jag tajta.. men jag kände en åldersnoja som flåsade mig i nacken och tänkte: nu eller aldrig. Hoppas jag använder dom :P
Dessutom köpte jag en del härliga toppar, en kjol och en turkos bikini wiiiie!

No comments: