Wednesday, May 25, 2011

Bittersweet

Så bittersweet med vårterminens slut. Alldeles för mycket hejdå samtidigt som det är så befriande att bli klar med skolan för den här terminen och sommaren står för dörren.

Har just haft hejdå-fika med Benwermarna (dansgruppen) och jag vet inte hur jag ska klara mig i höst utan dom. Det är mitt stora intresse, min passion och tjejerna är det enda stabila jag haft under mina år i Uppsala.

Men det är underbart med sommar och INGEN skola.. men sen då?
Jag tycker inte om hejdån.

2 comments:

Sonja said...

När en sak tar slut, kommer det alltid någonting nytt! :)

Kommer hem till Åland 2/6 och stannar en dryg vecka. Skulle vara jättekul att ses en sväng! :)

kram

Hulda said...

Absolut! Det är bara att ringa, messa, facebooka. Jag jobbar 9-14 på dagarna men sen är jag ledig :)