Tuesday, November 9, 2010

Va hände?

Från mild och mysig höst till blöt,blåsig och kall vinter på typ 2 sekunder...!

Som tur var hade jag sovmorgon imorse och kunde sitta inne och mysa.
Tyvärr har jag en intervju bokad ikväll på andra sidan stan så håll tummarna.

Igår gjorde jag mina två första intervjuer - gick sådär - men det känns superbra att komma någon vart. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra med uppsatsen just nu... skulle typ behöva lite mer feedback från min handledare, förhoppningsvis får vi det vi nästa grupphandledning den 17e annars tänker jag börja gnälla.

Ojoj, examen examen... kommer jag att klara det?? Vad händer sen?? Kommer jag plugga i vår eller vara arbetssökande eller vad??? Mycket frågetecken just nu angående framtiden... men innan dess ska det vara december och jul och sånt mysigt så jag ska försöka fokusera på det.

No comments: