Monday, November 22, 2010

Tom kväll

Dansen blev inställd, jag som såg fram emot en paus i uppsatshelv*tet... nåja, jag snorar och hostar som bara den så det kanske är lika bra.

Annars då?

Var till IKEA med familjen igår och det handlades för 5-siffriga belopp till systers lägenhet, kommer bli najs. Ser fram emot torsdag då vi åker hem och kikar hur långt de har kommit. Dessutom ska Simons bror flytta in i sitt hus i helgen så det är mycket boendefunderingar nu.

Är helt besatt av serien Samantha who? just nu så jag tror det är bäst jag kör marathon så jag inte sitter och längtar efter att titta på nästa avsnitt hela tiden, blir ju så ofokuserad. Först tänkte jag ha den som en morot men det går inge bra. Den är för bra helt enkelt - kan.inte.slita.mig när jag en gång börjar. Det där med serier är farligt :P

Nå, men ikväll blir det bakmys istället och lite förkylningskurering och lite presentfix åt mamma som fyller år den 6e.

No comments: