Sunday, November 28, 2010

Lilla Jul

Är hemma och lilla-jular mig.

Jättemysigt att bara få umgås lite med familjen och "hjälpa" (stå och snacka skit och tycka oj va allt är fint medan hon plockar saker i skåp) syster flytta till egen lägenhet. Vill också inreda fint med nya grejer och nya tapeter... inte bo i en studentlägenhet med allmosor överallt.

Don't get me wrong, jag är väldigt tacksam för allt men det skulle vara kul att ha råd att köpa det man ville ha ibland också.

Uppsatsen går framåt som det ser ut nu men jag tänker inte börja ropa hej på bra länge än. Handledning på torsdag.

Annars känns läget egentligen väldigt bra just nu om man bara lyckas bortse från det där ångestmonstret som står och hoppar på min axel.
Nu sova, ska skjutsa lillebror till kockskolan imorrn för att han var snäll och masserade mina axlar ikväll.. ojoj stiga upp halv 8 vad har jag gett mig in på.

No comments: