Sunday, October 3, 2010

Segt internet idag

Typ lika segt som mig.

Vi var till Norrlands nation igår och det var typ geolog-gasque där så det var mycket folk.
Blev dock trött fort så vi drog hem.

I fredags firade Simon och jag 5 årsdag <3 och gick på stan och fikade på Waynes Coffe - god must men äckliga bakelser så det måste vi nog göra om någon dag igen men någonstans där de har goda bullar och bakelser.
Sen åkte vi hem och lagade fin lax-middag och köpte hem massa gottis som vi åt framför "Grown ups" i soffan.
Ingen skola whatsoever och en riktigt mysig dag.

Idag är det söndag och jag har lust att baka bröd men har ingen limpbrödform och dessutom kommer parlamentet ikväll så det får bli en annan dag.

2 comments:

madelene said...

det finns en brödform på flogstavägen 83, till och med 2 ifall du behöver låna någon gång ;)

Hulda said...

Åh, det låter super! Jag ska bara skaffa ingredienserna så springer jag över och lånar ^^