Tuesday, October 19, 2010

Hemtenta

Idag fick vi ut frågorna kl 12.
Sedan dess har jag skrivit 5½ sida hemtenta idag (den ska vara 5-7) och vi har en vecka på oss... Känns konstigt. Antingen har jag gjort åt h*vete fel eller så är jag über...

Hm..

Dessutom har vi inte fått ut resultatet från den förra hemtentan vilket också känns ganska olustigt.

Hm..

Sen undrar jag om det är någon som känner någon som jobbar på apotek i Sverige som skulle kunna ställa upp på en intervju till min uppsats, är aningen kris just nu...?!
Måste fara på turné nån gång i veckan och försöka övertala folk att vara med.
Håll tumarna (ja, så säger man i Geta)

Jaha... Nudå.
Inte orkar jag skriva mer tenta nu heller, jag skulle t.o.m. kunna lämna in den. Den är ju tillräckligt lång :P lovar att jag kommer göra det till slut... brukar aldrig orka korrekturläsa.

Nä, nu blire film ^^

No comments: