Tuesday, July 21, 2009

Tidigt

Kom först på jobb imorse.
Lite skumt att vara den som tänder alla lampor och låser upp kafferummet.

7:30 satt jag vid mitt skrivbord imorse men på detta ställe så får man plus-tid för sånt så jag kan gå hem 30 min tidigare sen om jag vill ^^

Imorgon börjar vikingamarknaden. Hoppas på bra väder!
Ikväll ska jag ut till sund och hämta låne-klänningen.

Igår var det spelkväll hos Sanna, riktigt mys ^^
Jag kom inte sist och inte först :P
Å saften var god.

I övrigt så vet jag inte riktigt vad som snurrar i mitt huvud - allt och ingenting tror jag.
Skolan ligger där bak som ett regnmoln typ och min lediga fredag skiner igenom som en sol.
Man är nog ganska bra på att ta dagen som den kommer ibland fast man inte tror det. Tänk bara hur ofta man stressar upp sig för något litet som kommer vara glömt imorgon - visserligen är det ett ganska negativt sätt att leva i nuet men principen är densamma.

Varför inte istället glädjas över något litet och komma ihåg det imorgon?

No comments: