Tuesday, July 14, 2009

Ramlar

Tisdag idag.
Dagarna ramlar fram och jag med dom.

Har inte lyckats att INTE somna om efter att klockan ringt på ett bra tag nu, börjar bli jobbigt..
Blir bara en väldigt seg början på dagen när man slår upp ögonen i panik och inte vet om man har underkläderna rätt väg eller ens kläder på sig när man går ut genom dörren *bara att hålla tummarna*.
Dessutom har moppen (jo, jag kör moppe) krånglat massor senaste dagarna sp jag måste kicka igång åbäket hela tiden - tröttsamt.
Ska försöka få det fixat.

Kom på idag att Rockoff börjar på fredag.

Känns inte så BIG DEAL som det brukar eftersom det är ganska samma artister som tidigare år men rockoff är ju alltid rockoff.
Har inte köpt pass än dock och vet inte om jag ska heller...

Jag har dessutom slarvat bort sommar-feelisen lite grann, ni vet äta-glass-och-sola-och-bada-varje-dag-och-fika-+-en-massa-annat-uteskoj, den.

Men dom lovar ju ganska bra väder så jag ska försöka hitta den igen.

Nu kafferast.

No comments: