Thursday, July 2, 2009

Det är varmt

Jag klagar inte fast det är superkvavt i mitt kontor och stinker målfärg eftersom de idag har målat insidan av fönstren...

Eller jo, på det klagar jag men på lunchen idag var jag till Dinos och ute är det härligt!

Man orkar inte riktigt tänka när det är varmt och luktar färg så då gör man annat istället.

ÄRLIGHET

Ditt äldsta hångel?- nej usch, håller mig till min egen ålder

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?- Två, tror jag..

Vad tycker du om kärlek?- Det förgyller dagen och om jag ska vara lite cheese livet. Det behövs. Love makes the world go 'round

När kramade du någon sist?- Igår

Saknar du någon speciell person?- Ibland

Har du svårt för att bli kär?- Nä inte speciellt, men man får ju inte vara blåögd.

När kysste/hånglade du med någon sist?- Nån vecka sen gjorde jag ett försök iaf.

Ångrar du det?- Ånger är när man ska testa en ny glass-smak och den smakar blä.

Är du singel?- Nånäj

När fick du senast en komplimang?- Igår. Compliments will get you anywhere.

Har du hånglat med någon av samma kön?- Ja, typ.

HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös: - Nån sekund kanske på karonkafotograferingen, var väldigt sjuk då så..

Hånglat med nån riktigt ful: - Nä

Gjort något du verkligen ångrar?- Lite hela tiden men oftast inte såå farliga grejer.

Varit nykter på nyårsafton?- Jadå

Åkt ambulans? - Nä, tack och lov.

Gjort nåt olagligt? - Lite hela tiden.

Fått din mamma att gråta? - Tror inte det..

Slagit ner någon? - Nån gång, fast inte så hårt.

Skämts över dina föräldrar? - Inte vad jag minns. Mina föräldrar är coola!

Skämts över dig själv? - Ibland men inte ofta

Sagt "Jag älskar dig" och menat det? - Jodå

Tar du droger? - Nånä

Dricker du?- Det händer.

Vilka kläder sover du i? - Unerkläder och sliten t-shirt

Vad hatar du verkligen? - Smärta, orättvisor, att känna sig otillräcklig, romrussinglass, falskhet och guldregn (giftigt träd)

Varit kär? - Jaja

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Det me.

Är du ensam nu? - Ja, eget kontor *stolt*

Vill du gifta dig? - Jo, om ett tag.

Vill du ha barn? - Nja, det finns nog de som är bättre på sånt än mig.

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? - Jag och kissen

Såg dig gråta? - Simon

Fick dig att gråta? - Artikel om en 6-årig flicka som räddat en 7-årig flicka från att drunkna - så fint!

Skällde på dig? - Nella kanske a.k.a lillmamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

Gråtit? - Tror inte det *glad flicka*

Kramat någon? - Ja

Pussat någon? - Ja

Köpt någonting? - För mycket bensin så det rann över.. annars så hittade jag en tia idag *wei*

Sjungit? - In my mind

Saknat någon/något? - Solens strålar mot min hud efter ett svalkande dopp.

Nä nu blir det kubb *på arbetstid* höhöm eller ja.. rekreation mena jag ^^

No comments: