Tuesday, November 25, 2008

Tentatyst

Jag har kanske varit lite tyst idag jämfört med senaste dagarna men det är lugnt, jag har inte gått vilse i en snödriva - jag har fått ut hemtentafrågor.
Jag blir rätt så nere till en början när man får frågorna *domedagstankar* å ju klarare jag blir desto mer går humöret uppåt ^^

Men nu har jag just börjat så I got a long way to go men jag är glad att ja har börjat iaf.
Trött börjar jag bli också. Har varit rätt intensivt skrivande sen kl 17 typ, fick frågorna kl 15 - sen handla - sen äta - sen börja skriva. Å så hade jag någon sorts halvpaus under Äntligen hemma och House (den som sa att man inte kunde plugga å se på tv samtidigt hade fel ikväll :P)

Det är ju lilla jul i helgen så det gäller att köra full fart tills dess så man hinner njuta lite istället för tentapanika..

Wish me luck!

No comments: