Sunday, November 23, 2008

Inte mest teknisk nej men söt ändå ^^

Jag har ju haft lite strul med kommentarer och så men ta-daa. Nu är det fixat. Tror ja ^^
Jag hittade kommentarer iaf. Å Nellas också ^^ kul kul. Dom gömde sig lite bara.

Japp här sitter man nu i snöstormen.
På tisdag är det dags för tenta så vad göra tills dess.. Plugga? Näee.
Som Sanna sa: varför läsa sånt man inte måste :P på tisdag vet jag ju vad jag ska leta efter när jag läser liksom.

Hursomhelst, idag har jag varit på volleybollmatch; Jomala IK mot Teknikum VK och Jiken vann med 3-1 i set, wiii. Det var roligt.
Skulle dom ha förlorat skulle det inte varit lika roligt ^^.

Sen åkte vi hem och lagade duktigt nice grisfilé med nypotatis och grönpepparsås - mmmums
Å till efterrätt min härliga gammaldags vaniljglass med kanel, chokladsås och ett pepparkakshjärta - väldans vackert ^^
har ingen bild tyvärr - såå gott är det :P man hinner inte fota.

2 comments:

Anonymous said...

Alltså habib vah!!! varför truuugar det när jag skall leka teknisk??

btw det är inte så att jag har kommenterat 1000 gånger samma sak nu.. ?

Systra och mor hännan breviid. <3

Hulda said...

Nä, det blev nog bara en gång så rätt så teknisk är du iaf ^^

*hur va det man gjorde såna där hjärtgrej..* just ja <3 ^^