Thursday, May 8, 2008

Amazing face-burn

Har strosat på stan idag och cyklat (jag tycker inte om att cykla) men det var riktigt najs!
Nu känns mitt ansikte som att jag skulle sitta lite för nära en brasa och inte kunna gå därifrån men nog är det ju härligt med sol ändå. Å här utanför doftar träden som bara tusan - syrén tror jag det är, det doftar iaf som värsta lustgården.
Detta är nog orsaken till mitt plötsliga inköp idag (nu blir det mode-blogg fasoner) en kjol från ginatricot för 299kr. Ser ut som något taget direkt ur Grease ^^ hehe, vet inte om den är jag men jag gillar den så jag bestämmer att den är jag. Nu har ju inte jag nån kamera och den finns på hemsidan men går inte att kopiera men för den som är nyfiken heter den Mimmi checked skirt och finns under fliken kjolar.

Härliga dagar nu, försök ta vara på så mycket sol som möjligt - man vet aldrig när man ser den igen - ni kommer väl ihåg förra sommaren..

1 comment:

lingonblomma said...

Härligt med sol, mindre härligt med solsveda.. MEN sånt går över och det gäller att njuta så länge det varar! (:
Tack för sist förresten, en riktigt trevlig fika! Det gör vi om så snart du befinner dig hemma på holmen igen tycker jag! (:
Puss