Monday, January 14, 2008

Tenta


Imorrn är det tenta, seeegt.. orkar inte plugga mer även om jag inte pluggat så mycket än så är jag redan trött på det, man vill bara få det gjort som det mesta annat jobbigt..

Grejen är väl att man ska försöka hitta en morot = något att se fram emot, muta sig själv.. men när jag har så svårt att hitta en morot då blir det segt.

Ny kurs nästa måndag också, däremellan tänkte jag fara hem en sväng, men först tenta - dududu dum dududu dum.

Tänk om man kunde säga åt sin skugga att plugga åt en, det sku va nåt det, mycket effektivare liksom :P

1 comment:

lingonblomma said...

Lycka till på tentan och hoppas det går vägen (:
(Och självklart ska jag försöka blogga även från Gran Canaria. Vi har tyvärr inte internet vare sig i lägenheterna, eller i skolan, men det finns internetcafén, så på något vänster ska det nog gå. Däremot kanske det inte kommer inlägg lika ofta som nu. ^^)
puss