Wednesday, January 9, 2008

Relativt lugn

Nyårslöfte nr 1: Lugna ner sig kroppen.

Å jag har faktiskt varit rätt duktig de här första dagarna iaf.
Exempelvis idag när Nyårslöfte 2: Promenera mera skulle skrida i verket och jag försov mig två ggr! och sen när jag åt frukost började det snö-slask-regna.. tack för den!! Men skam den som ger sig (jag väntade till kl 17 och gick då istället) men gick det gjorde jag. Imorgon planerar jag ett nytt försök till morgonpromenad.

Dessutom har jag salstenta om 5 dagar men jag tar det än så länge som en filbunke, ganska lugnt me andra ord.. jag är faktiskt lite nöjd med mig själv.

... vänta bara tills kvällen före då jag sitter i ett hörn och gungar och tuggar på bokryggarna för att försöka gnaga i mig kunskapen..

Nej! så ska man inte tänka.






No comments: