Sunday, March 23, 2014

Wasting time

Hej,

Ligger i soffan och har legat här hela helgen.
Däckade i fredags och lade mig ner och försökte röra mig så lite som möjligt eftersom alla rörelser tog ont och gjorde bara så att man snorade och hostade mer...

Jag tror att detta stilla-ligg-sittande har varit till min fördel för jag har nog ingen feber längre och hoppas att jag orkar på jobb imorgon. Det här är andra gången på en månad som jag däckar en helg och det räcker mer än väl. Lite hemskt ändå att man tänker vilken tur att jag blev sjuk i helgen så det inte påverkar jobbet *abetsnarkoman-varning*

Det är bara sånt slöseri med tid att må dåligt, oavsett om det är psykiskt eller fysiskt.
Mer lycka åt folket!

Imorgon vill jag vara på benen igen men just nu är jag stilla, väldigt stilla.
Jag vill inte vara stilla men jag anstränger mig och tackar nej till roliga saker för min hälsas skull så jag hoppas att jag får tillbaka den och får behålla den.

Jag vill komma igång med träning, utrensning och annat pyssel igen.
Hej våren liksom!

No comments: