Monday, March 10, 2014

Keep trying

Försöker skapa lite ordning i tillvaron genom att gå igenom min garderob men som vanligt blir jag alldeles för sentimental för att göra mig av med plagg som jag haft länge...
Det är lättare när man vet vart man skickar dem, att det är någon som behöver dem mer än mig men nu vet jag inte riktigt. Antagligen blir det att skicka iväg kläderna till second hand och då får ju någon annan nytta av dem i slutändan.

Jag har en hel del trassel på jobbet just nu.
Visst, I'm up for a challenge men nu börjar det bli många utmaningar på en och samma gång...
Mycket förändringar på gång inom organisationen. Men trots detta så trivs jag väldigt bra med mitt jobb och det känns väldigt meningsfullt att stiga upp på morgonen ^^

I helgen var det dop och jag blev gummor åt lilla Charlie. En stor ära och en supergullig unge =)
Annars är det några ljusglimtar under veckan, bland annat curling och middag imorgon och säsongsavslutning med laget på lördag.

Och så är det bara 83 dagar kvar till New York!

3 comments:

Anonymous said...

Utmaningar som dessa kastas emot dig för att öde vet att du klarar av dem! #Kämpa #Kaosa för att citera bror.


//Systra

Hulda said...

Same to you ^^

Hulda said...

Same to you ^^