Tuesday, February 12, 2013

Fastlagstisdag

Ja, jag har flöffat bulle idag - det måste man juh ^^

Sen gick det lite över styr när jag skippade middag och åkte till min farmor som fyllde 73 år och åt ännu mer kakor, bullar och tårta. Min mage är lite arg på mig nu...

Det där med att vara vuxen och vettig, det är svårt.

Nu är klockan massor och det blev dåligt med studier idag.
Nåja, farmor var viktigare idag.

Jag gillar ändå tillvaron ganska bra just nu.
Man måste försöka hålla den känslan.

Jag gillar när det händer saker och man har mycket på gång.
Så länge jag är on-top-of-things som fisken ^^
Det är ju inte helt fel för humöret att jag ska få vara ledig en vecka med lön nästa vecka (tar ut övertid för att ha sportlov). Det är det närmaste en semester jag har kommit hittills iaf.

Natti.

No comments: