Monday, February 11, 2013

Danshelg och plugg

I helgen var det show med CirkusDunder på Alandica x 2.
Typ fullsatt båda showerna, totalt 1200 personer - helt galet! men jättekul!

Nu nöter jag på uppsatsen... sådär motiverad... känns väldigt oredigt alltihop. Skriver lite här och så skriver jag där och så läser jag där och så skriver jag intervjuguide om vartannat. Bara det blir något sammanhängande till slut är jag nöjd.

Sen så gillar inte jag när folk skriver A men inte B men jag kan bara säga att det är spännande saker på gång och när jag har bestämt mig hur det blir så ska jag berätta ^^
Spännande saker är kul - det livar upp tillvaron.
Jag kan iaf säga att jag inte är på smällen eller något sånt allvarligt =P

Back to work!

Nästa vecka är det SPORTLOV!

1 comment:

Anonymous said...

På smällen? Köpa iphone? Flytta till vårdö? Bjud på kaffe/sup och hemlagad fastlagsbulle och berätta!