Wednesday, December 26, 2012

Annandag jul

Nu är det sambos tur att ligga platt på soffan.
Så idag har jag varit duktig sjuksyster och lagat fattiga riddare åt sjuklingen. Det gick väl sådär men han åt och såg glad ut ^^

Julen har varit fin men annorlunda.
Moster, hennes man och kusin valde att stanna hemma och fira jul i år och min lillebror är i New York (jag veet, helt galet!) så vi var lite färre än vi brukar vara. Dessutom blev min syster bestulen på 60€ så det kändes som att mänskligheten var väldigt mörk och svart den här julen. Å min minste syster fick en dvd-film utan skiva i så hon blev ju rätt besviken när hon skulle titta på nya filmen...

Sånt är ju mindre kul men vi var iaf tillsammans och vi fick jättefina julklappar. Jag fick ett jättefint armband med strasspärlor på rad och en locktång som jag önskat mig ^^ plus massage och varma vantar m.m.

Nu laddar vi inför nyår istället.
Skräckblandad förtjusning som vanligt.


No comments: