Sunday, October 28, 2012

Halloween 2012



Helgen har varit full fart! Någon som är förvånad? - Nej, jag tänkte väl det.
Jag hinner nog sitta i soffan en hel kväll och bara se på tv sen någon gång... kanske... förhoppningsvis.
Jag är nog inte så duktig på att aktivt välja att ta det lugnt när det finns saker som behöver göras eller som är roligare ^^

I lördags blev det utspökning och eventuellt kör vi repris nu på fredag.
Blev väldigt nöjd över min hemsydda dräkt faktiskt.
Obelix vann andra pris i Dinos tävling (jag tyckte han borde vunnit) så det var kul!

Man behöver verkligen dom där grejerna som bara är såå kul men egentligen bara kostar tid och pengar. Det är dom grejerna som gör att man orkar göra tråkiga saker som att tjäna pengar =P
Det var verkligen en superhelg och idag är det måndag igen.
Hoppas humöret håller i sig.

1 comment:

Mimmi said...

Vad fina ni är :)