Monday, October 1, 2012

7

Har jag sagt att jag inte får någon ordning just nu...
Känns på något sätt väldigt ostrukturerat allting just nu.
Försöker verkligen hitta något... anything som jag kan känna att jag har ordning på.
Väldigt bångstyrit.
Jag vet inte hur jag ska tänka om jobbet, skolan, flytten, möblerna, kärleken, maten, pengarna, vännerna, familjen, sömnen...

Å så sitter man där: En sak i taget nu och så tar man ett litet steg å så - ojdå så håller man på med allt samtidigt igen...

Om ni vill veta lite vad jag gjorde i helgen kan ni kika HÄR.

Väldigt trasselrede i mitt huvud nu men ikväll får det va för ikväll ska det mysas på årsdagen.

Återkommer med uppdateringar kring huvud-trasslet.

1 comment:

Kusin Linda said...

Usch de är jobbigt när allt är trassligt. Vissa dagar blir säkert värre än andra.

KRAM på dig och hoppas de reder ut sig lite :)