Wednesday, August 22, 2012

Orka!

Jag sa ju det, typ...
Man ska inte vara ledig och sånt för då tappar man tempo och nu orkar jag inte göra nånting alls...
Jag har alltså haft två lediga kvällar och det har varit riktigt najs. Planen var ju att göra ingenting alls och typ titta på tv (vilket jag gjorde i måndagskväll - check) men igår blev det inte så lugnt ändå när vi åkte och inhandla levande kräftor för att sedan åka med de krälande djuren till vårdö för bubbelbad om man säger så =P Kräftskiva på lördag - taggarååå!

Väldigt osammanhängande nu men ni får försöka hänga med ändå.

Känns mysko att man är urväntad och stressad på samma gång! Vad är grejen med det?
Samtidigt som man längtar efter nya lägenheten och nya jobbet så vill man inte flytta sig från där man är...
Jag som till och med har skrivit ett examensarbete om förändring borde väl veta hur man ska hantera det - nu kom jag plötsligt ihåg varför jag skrev om det ämnet från första början (för att jag skulle lära mig att hantera förändring bättre). Jag har ganska svårt med förändring och ibland vill man bara inte vara med utan stå där man står och inte flytta på sig alls. Att förändra betyder ofta att växa men man ska helst vara redo för det om man ska få bästa resultatet tror jag...

Tänk om man kunde få börja ettan som min lillasyster. Då fanns inga större problem, bara att man måste stiga upp när man ville sova längre typ...

Jag tänker för mycket!

Time to grow up.
Over and out.

No comments: