Monday, January 24, 2011

Trasig

Känner mig en aning trasig efter helgens bravader;
först middag + förfest i Tensta sen födelsedagsfest i Stockholm på Sjätte tunnan, sen köra till Uppsala med en clownbil (läs: bil fullastad med folk som drar Chuck Norris skämt hela vägen haha) till Uppsala typ kl 6 på morgonen för att sova 5h och sedan stiga upp igen och förbereda nästa fest: Kryssningsfest med ÅSU. Jag spenderade typ 12h i den lokalen och det var riktigt fint med dansgolv, glada människor och bara finsk dansmusik. Sen skulle det städas och jag moppade golv och plockade undan alla flaskor och gick sen hem och sova ungefär kl 5. Sov till 11:30 och sen kunde jag inte sova längre -> tv och film hela dagen förutom en promenad till ica.

Det var min helg och jag hade riktigt roligt men det känns verkligen i kroppen.
Har typ ont överallt och kunde inte alls sova inatt för att jag hade frossa och då har jag inte ens druckit. Men det kan ju vara därför också, kroppen tycker inte om att vara vaken så konstiga tider (förstår inte hur min syster fixar det som jobbar med vak).

Nu är det ny vecka och imorgon har jag skola från kl 13-19 i ett streck så man får försöka hinna plocka i sig något i någon rast. Lång dag minsann.
Onsdag har jag ingen skola och sen en likadan mördardag på torsdag och på fredag åker vi hem en sväng.

Längtar men ändå inte eftersom jag inte kommer få sällskap på vägen tillbaka...

Men nu ska vi inte vara ledsna för det mesta är ändå väldigt bra just nu!

No comments: