Saturday, January 15, 2011

Mot oändligheten och vidare!

Idag var jag på reservupprop till en kurs i Allmän rättskunskap och arbetsrätt. Detta är en kurs som jag tänk läsa ett bra tag men skjutit upp den och dessutom inte kunnat bestämma mig om jag ska läsa den i Sverige eller Finland. Jag var 11e reserv till den här kursen nu och jag fick en plats!

Så nu blir det åka av!
Första halvan av den här terminen ser ut ungefär som förra våren, dvs jag läser dubbelt igen.
Jag fattar inte varför jag sätter mig i det här men dels vill jag så mycket och har svårt att bestämma mig och dels... hm jag vet inte, jag kanske gillar en utmaning men samtidigt skulle det vara supersoft att bara läsa små 7,5 poängs kurser på halvfart typ men men man måste ju testa så here we go.

Nu ska jag få tag i böckerna också så om någon råkar ha böcker till den kursen let me know.
Den andra kursen jag ska läsa är en fördjupningskurs i pedagogik som heter Handledning, coachning, mentorskap och lärande.
På tisdag börjar båda så jag måste typ springa mellan två institutioner på en kvart men det ska väl gå och jag har inga böcker.. hm.. jaja det ska väl gå.. eller?

Håll tummarna!

No comments: