Friday, August 6, 2010

Burk

Snart är det dags att åka iväg igen.. bara för att det blir augusti känns det nära men det är ju faktiskt TRE veckor kvar ännu.

Idag skiner solen [like]
men det var apsegt att stiga upp imorse...
Funderar på att köpa en ny dator eftersom min håller på å ge upp helt men det är ju inte det lättaste att bara åka och hämta...

Jag skulle vilja kunna skriva på datorn utan att titta på tangenterna men jag har inget tålamod att försöka lära mig... suck
skulle vara väldigt mycket enklare att skriva uppsats då.
Nä, nu tänker jag tusan googla på rätt fingersättning och börja öva.
Jag har ju faktiskt tre veckor på mig... men som jag vet av erfarenhet är det inte det lättaste att ändra ett invant mönster.

2 comments:

perfa said...

trodde alla skrev utan att titta på tangenterna nowdays! keep on neerdin' så löser det sig ;)

Hulda said...

I will!