Saturday, May 29, 2010

Listan

Projektet klart - check!

Projektet redovisas - check!

Bokslut lämnas in - check!

Projektrapport lämnas in - check!

Livsfilosofi projekt:
del 1 - check!
del 2 - check!

Ekonomitenta

Nu är det alltså bara tentan den 12:e juni kvar men innan dess tänker jag faktiskt vara lite ledig samtidigt som jag pluggar inför tentan (hur nu det ska gå ihop)

Igår var jag ut och avslutningsfestade med Benwermarna på Värmlands och det var superkul!
Kändes väldigt VIP när vi fick gå förbi kön och komma in gratis när vi sa att vi var Benwermarna ^^ hihi och sen fick jag en del komplimanger och sånt är jag så svag för juh =)
Det var t.ex. en kille som kom fram och sa att jag hade bra energi på dansgolvet, den var ju ganska orginell ändå

Idag är det chill som står på schemat och kanske lite Worms armageddon och jordgubbar [like]

No comments: