Tuesday, May 25, 2010

Ännu ett steg mot sommaren

Idag har jag varit på projektmässa heeela dagen så nu är man ganska färdig, dessutom får jag sån huvudvärk när det är lågtryck så jag håller på att bli tokig...

Nåja, något som gör mig gladare är att min to-do-innan-sommaren-lista börjar minska sakta men säkert. Såhär ser den ut just nu;

Projektet klart - check!
Projektet redovisas - check!
Bokslut lämnas in
Projektrapport lämnas in
Livsfilosofi projekt:
del 1 - check!
del 2 - check!
Ekonomitenta

Så ser det ut just nu.
Imorgon ska bokslutet lämnas in så det är i princip klart det också. Det närmar sig!
Nästa vecka är det inlämning för rapporten och ekonomitentan får inte kryssas av förrän den 12 juni så den får vänta lite. Innan dess har jag iaf två veckor "ledigt" om man bortser från att jag måste plugga till tentan. Sen börjar jag jobba den 14e.

Ikväll blir det nog bara chill med Äntligen hemma och det gänget ^^

No comments: