Monday, October 5, 2009

Weekend

Helgen gick snabbt men var händelserik och jag gillar't (som folk brukar skriva).

Jag hann med mycket och kände samtidigt att jag fick en välbehövd paus från skolan (bortsett från hemtentan jag skrev). Jag hann bl.a fixa naglarna, skriva en 5-timmars hemtenta i marknadsföring, gå ut och gå i blåst och regn för att posta ett brev, leka med min lillasyster, hälsa på på min stora lillasysters jobb, hälsa på i frejs nya lägenhet och spela GH, hälsa på hos mormor och äta äppelpaj, hälsa på sanna och prata lite, fixa håret samt klippa luggen... kanske t.o.m nåt mer som jag har glömt men ganska imponerande ändå tycker jag på ca 2 dagar ^^ mycket hälsa på men sånt tycker vi om.

Idag är det seminarium som gäller och om jag inte har helt fel på mina scheman så är seminariet det enda jag har inbokat idag -skööönt. Så ikväll blir det väl läsa eller film eller nåt annat mys.

Dagens hit:

No comments: