Friday, October 9, 2009

Fredag

Igår var en jobbig dag då allt kändes som att det högade mig och jag fick knappt någon luft.
Jag hatar när det händer!
Visst har man mycket skolarbete att göra men sen kommer det saker utöver skolan som kommer ivägen och då blir man frustrerad. Så igårkväll satte jag mig ner och läste i flera timmar och helgens mål är att göra klart en inlämningsuppgift i ekonomi, skulle vara väldigt skönt att ha det klart innan tentan i HUA ska skrivas.

Idag är det projektarbete hela dagen precis som igår och i tisdags, dumma projekt som tar så mycket tid från den andra läsningen.
Hoppas jag får något gjort ikväll bara.

Dags att ta ett kliv bakåt och se saker ur ett större perspektiv så kanske man känner sig mindre högad, kanske. Det är även dags för frukost.

Trevlig helg!

No comments: