Thursday, September 18, 2008

Goomorron gomorron gomorron

Hur tusan är det redan torsdag.. Stopp och stanna liksom.
Eller nä, egentligen inte för vi vill ju att det ska bli helg såklart.
Kruxet med studieliv är att man aldrig har en riktig helg eftersom man alltid har böckerna som nafsar en i hälarna. Å nu har jag en fet bulldog till tenta som hugger efter mig. Jag har skrivit nästan 2 av 3 frågor men jag tror att jag bara skrivit bajs - det känns så iaf. Men hur tusan ska man göra från att ändra det från bajs till blommor då.. Ja vet inte.

Jag kanske låter lite vimsig å det är därför att jag är vimsig.
Man blir det när man skriver och läser och skriver och läser från 10 till 10 en hel dag minus matpauser liksom.

Idag ser typ likadant ut bortsett från en tripp till IKEA som faktiskt är ljuset i min tentagrotta idag ^^ å så blir det ju idolpaus ikväll också förstås.
Ibland krävs inte så mycke vettni ^^

Ha en bra ons.. nej just det torsdag
(å ni som inte skriver tenta just nu kan ju vara lite glada över det iaf)

No comments: