Friday, February 1, 2008

Sverige dansar och ler

Jo, jag har blivit övertalad att fara ut ikväll..
Se så exalterad jag är.


Nåja, festa med motstånd som de säger i "Sverige dansar och ler".
Motståndet ikväll är väl mest snö-slask-regn-stormen utanför mitt fönster, och det faktum att vi ska cykla typ sammanlagt 7-10km ikväll.. hm
Skulle faktiskt helst stanna hemma och titta på Let's dance.

Vad är grejen med att festa egentligen (speciellt dagar som denna)?
Får jag bara fråga varför man ger sig ut i slaskstormen? huh?
Jag har tänkt försöka ta reda på det "hands-on" som man säger.
Kommer jag att hitta något ljust och roligt i andra ändan, det återstår att se.
Men om detta slutar kallt och blött och ensamt då tror jag det blir let's dance nästa fredag.

1 comment:

lingonblomma said...

Att festa är en väldigt trevlig sysselsättning. Lite smådryg ibland ifall itne lusten riktigt infinner sug, men ruskigt roligt bara man väl ger sig ut i vimlet och släpper loss. (:
Själv partade vi loss riktigt ordentligt igår, igen. Hade tänkt vara lugn, men som det brukar hamnade vi ut i vimlet ändå på något vänster. ^^
Hoppas även du fick en riktigt trevlig dag igår kväll trots allt!
Puss