Friday, February 15, 2008

Hur hinner folk??


Jag fattar inte hur människor hinner tänka på vad de ska ta på sig på morgonen, glo oändligt på youtube, sminka sig innan skolan, läsa allt som ska läsas, göra allt som ska göras..

Jag har tusan inte ens tid att vara sjuk.. å då går det lite för långt tycker jag. Jag har varit väldigt förkyld hela veckan och måste ändå gå till skolan och halvt svimfärdig försöka lyssna för annars om jag inte går måste jag göra en uppgift - man blir ju straffad för att man är sjuk, det är ju bara fel.

Det kanske bara är jag men jag har förbanna inte en stund över som jag inte funderar vad jag ska göra härnäst eller vad jag egentligen borde göra när jag gör något annat.. det är ju bara sjukt.

Studier och allt vad det innebär kan driva vem som helst till vansinne!

Det känns bara som att man ständigt har något överhängande stort och tungt som till slut känns som det skulle rasa ner över en..

No comments: