Friday, August 3, 2007

Högtryck och förvirring

Haha!! Äntligen för första gången i sommar ska det bli högtryck i helgen och man känner redan av det. Man kan inte ens kalla detta regnväder idag alltså - mesigt är det, marken blir knappt blöt. Det orkar inte riktigt liskom. Det är nämligen solen som trycker på.

Skrev på hyreskontrakt idag. Steg för steg närmar man sig "the BIG change".. Jag är ganska orolig måste jag säga, ja kanske t.o.m. rädd.. okej, jag är skräckslagen. Tänk om jag inte fixar det!! What a loser I would be.

Nåja, man måste ta ett steg i taget, precis som när man lärde sig gå (nog för att jag kröp så länge att mina föräldrar blev oroliga till slut men ändå - jag lärde mig gå).
Man vill tro att man har allt på det klara men det är det sista man har.. Jag tänker iaf fortsätta tro att jag har det - känns bättre så.

Ta vara på helgen - seriöst alltså Högtryck för tusan! Och då menar jag inte att man ska stressa upp sig över hur man bäst ska ta vara på det fina vädret utan ta det bara lugnt och gör det du känner för att göra.