Thursday, August 2, 2007

Fred Forsell..


.. är en rätt hygglig prick. Fred Forsell är den okrönte kungen av ironiska krönikor och hans blogg är väldigt underhållande för att inte tala om hans bok. Jag följer med hans blogg varje dag på jobb - den roar mig.
Igår skrev han att han hade hittat en gammal dammig Idol-Markus skiva i kafferummet som ingen ville ha så han tänkte ge den till nån random bloggläsare. Eftersom jag hade tråkigt svarade jag med en kommentar: Jag kan ta den, han sjunger ju rätt bra... väldigt engagerat eller hur. Men eftersom jag var först så skrev han till svar att om den är kvar imorgon (alltså idag) så skulle jag få den =D wohoo!!
Guess what. Den låg kvar.

Det coola med detta är inte Idol-Markus skiva utan ni måste förstå att jag får den ju av Fred Forsell - det är DET som är det coola.

Ja, men det är väl klart att jag kommer lyssna lite på den också.

No comments: