Sunday, October 26, 2014

Höst 2014 planering pågår..

Jag tycker om att planera.
Planering innebär ofta utveckling och att nå mål.
Imorgon ska jag på intervju till min arbetsgivare angående framtiden och jag är väldigt nervös..
Alla människor behöver en inkomst för att överleva och att dessutom göra något man tycker om är väldigt sällsynt. Att bli arbetslös i december måste ju vara den sämsta tänkbara månaden.
Jag vill inte hamna i jobbsökar-djungeln igen.
Jag hoppas innerligt att jag får fortsätta.

Jag har börjar julklappsjakten tidigt i år (kanske för att jag inte vet om jag har en inkomst i december). Jag kanske verkar aningen besatt men man blir det när framtiden är så oviss.

Men julklappsletandet är rätt skoj när man har gott om tid på sig, nästan så man börjar längta efter att få julpynta.

First things first. I helgen blir det Halloween-fest x 2 och jag är taggad!
Dräkten är klar så det ska bli skoj ^^

Även om det är roligt att planera så måste man komma ihåg att vara tacksam för varje dag. Alla dagar är viktiga och har sina ljuspunkter.

No comments: