Tuesday, July 29, 2014

Sleepdeprivation by choice?

Det är väl det som är frågan, om det är med flit eller i misstag... Trött är jag iaf! OMG säger jag.. Håller ju på att tappa huvudet på skrivbordet just nu. Jag känner inte ens att jag kan skylla mig själv längre för jag har liksom inget annat val än att njuta så mycket och så länge jag kan av sommaren och livet just nu, allt annat skulle vara idioti. Det problematiska i kråksången är att jag inte har semester. Tänk det du! Du som kan ligga i solen som en padda och kläcka spydiga kommentarer om att jag får skylla mig själv.. Vänta bara tills jag har semester! Jag skulle så vilja ha ett fast jobb så att jag kunde få semester. Jag har aldrig varit bitter över detta men min kropp börjar dra långa suckar över mitt sätt att leva. Mycket i livet handlar om balans och just nu brister den balansen. För mycket jobb/fest och för lite vila.. Men i helgen, då mina vänner ska jag vila. Jag ska åka båt och simma och äta mums och jag ska sova! Det är några dagar före bara - kämpa! På tal om att njuta så var jag och simmade igår med bastubad och det var det härligaste jag gjort på länge <3 sommar!

No comments: