Wednesday, April 2, 2014

02.04.2014

Hej onsdag!

Ordentligt med minus imorse så fick stå länge och skrapa rutor, sen när jag kom ut från jobb var det ett helt annat klimat. Tänk att det kan ändra sådär mycket på bara några timmar!

Trots att jag är under ordentligt med press just nu så trivs jag ändå med tillvaron. Visst har jag haft mer magvärk än vanligt men jag måste ändå säga att jag håller prestationshetsen någorlunda under kontroll. Det är klart att jag skulle vilja göra mer men jag kan inte göra mer än mitt bästa och jag satsar verkligen allt på det här jobbet.

Det mesta av min tillvaro kretsar kring jobbet och när jag kommer hem vill jag bara sitta i mitt hörn i soffan och se på tv. Energin räcker liksom inte till så mycket mer på kvällarna - och det är tråkigt. Jobbet får inte ta över tillvaron och det är lite på gränsen. Jag måste helt enkelt vara försiktig... och ta mer promenader =)

No comments: