Friday, January 17, 2014

Never give up... never... no! never!

Jag har jobbat hårt och långe och hårt och länge för att nå mina mål och jag har insett att jag är stolt ^^
Jag har klarat så mycket och lärt mig så mycket på vägen trots att jag fortfarande är ung.
Jag är så tacksam för det! Tacksam att jag vågat och att folk har trott på mig och stått bakom ifall att jag skulle falla - ovärderligt.

På måndag är det dags igen...

----------  TAM TAM TAM  ---------------

Nytt jobb!

Men inte vilket jobb som helst utan ett jobb inom ledarskap.
Jag är sååå peppad och skitnervös, nästan rädd.
Jag är alltid rädd för att misslyckas men detta är viktigt för mig.

Denna vecka har jag dubbeljobbat för att göra övergången så smidig som möjligt för alla parter. I måndags jobbade jag totalt 11,5h och i tisdags 10h t.ex.
Imorgon jobbar jag ingen så söndag blir den ända lediga dagen den här veckan men so be it. Man kommer ingen vart om man ligger på latsidan.

Just nu känns det riktigt bra och pirrigt i magen. Jag hoppas att jag kan behålla den känslan.
Here we go again!


No comments: