Monday, December 16, 2013

Ett stort blad i min bok

Ibland är det så skönt att få känna att man inte är ensam.
Min internet-vän Fia är som vanligt en fena på att uttrycka sig i skrift.
Hon lyckas ofta sätta ord på känslor som jag bara inte kan formulera.

Jag vill dela detta för att det var så bra skrivet och för att jag vill ha det kvar så att jag hittar det om jag behöver läsa det igen.

I övrigt planerar jag en årsresumé men jag vet inte om den är för privat för att publicera, vi får se.

Jag håller på att vända på en stort blad i min bok igen och det är tungt både psykiskt och fysiskt så ha lite överseende med mitt bloggande. Jag hoppas att jag är tillbaka till mitt positiva själv in no-time.
Behöver bara hitta ett bra jobb först.

Jobbade extra i helgen med servering.
Om jag summerar så jobbade jag 34h av 48h.
Ganska trött idag... kroppen känns som tuggummi.
Men det är bara att tagga dans ikväll. Det är iaf något som får mig att känns mig som mig igen =)

1 comment:

Din internet väm said...

<3