Wednesday, July 10, 2013

Prrrft

Eller vad säger man till hästen när den ska stanna...

Dagarna rusar ifrån mig nu när jag jobbar igen.
På riktigt! Jag stiger upp och på jobbet hänger jag med, ibland går tiden t.o.m. långsamt men så fort jag kommer hem så rusar klockan iväg. Jag försöker bara njuta av livet och sommaren men det går ju så fort så jag sitter här på kvällen och tänker: Kanske man skulle se en film... å så ser man att klockan är runt 23 och alldeles för sent att lägga igång en film när man ska upp tidigt. Damn.

Typ varje kväll är det någonting som jag vill börja med men klockan är för mycket!
Hmpf.

Men egentligen klagar jag inte. Man kan ju inte tjura för att man inte har det bättre när man har det bra!
Det är som att klaga på att=man inte fick VG när man fick G istället för att vara tacksam att man inte fick U.


VG = Väl Godkänd
G = Godkänd
U= Underkänd för den som inte visste.

Jag har iaf varit på rugbymatch ikväll och det var mysigt ^^

No comments: