Tuesday, March 19, 2013

En dans på rosor.. med taggar på

Ja, jetset-andet fick ett abrupt slut när jag idag vaknade med alla jä*la baciller i halsen, näsan och kroppen. Mår inge bra alls...

Då är det lagom kul att sitta på ett hotellrum långt hemifrån. Hm. Jag kan ju inte direkt gå någonstans och jag har knappt någon mat på rummet och de andra är på jobb. Jag fick verkligen inte vara på jobb, fast jag försökte så jag blev hemskickad (jag vet att man inte ska vara på jobb när man är sjuk...).

Det här är inge kul alls. Var just till företagshälsovården här för man måste ha sjukintyg från första dagen tydligen... och blev sjukskriven 2 dagar och så fick jag veta att jag tydligen har feber också - yey. Hoppas att förkylningen släpper lika snabbt och hårt som den kom.

//Ledsen och ynklig yetsetare i Vasa

No comments: