Tuesday, November 22, 2011

Sovmorgon...

... på en tisdag ^^ så skönt!

Jistanes vad humöret svajar från dag till dag eller till och med från timme till timme. Ena stunden känns allt okej, det blir nog bra till slut, och den andra så känns allt upp och ner, grundlöst, flytande och jag vill bara hitta fast mark att stå på...

Jag vet inte hur det ska gå till bara. Jag gör mitt allra bästa med det jag har just nu, frågan är om det räcker.
Nåja, klart man funderar men jag väljer fortfarande att vara nöjd. Ett jobb är bättre än att vara arbetslös och jag har två, plugg är också bättre än att vara arbetslös så summan av det är väl att det är ganska bra ändå.

Det är fortfarande bra att drömma och längta tror jag, så länge man inte stressar för mycket för att komma dit (vilket jag alltid gör).
Jag längtar till december, snö och jul :)

Kick-offen blir Lillajulmarknaden i helgen!
Sen ska det bli jul för fulla muggar, med pepparkakor, glögg och knäck ^^

No comments: