Tuesday, July 27, 2010

Mulen Onsdag

Igår jobbade jag längre eftersom en arbetskamrat är sjuk och när jag kom hem började jag med ett projekt som jag skutit upp i flera år faktisk... nämligen *tam tam taaam* städa under min säng!

Började med att dammsuga det jag nådde, sen klä av mig (duktigt svettigt att krypa under sängar) så det slutade med en halvnaken knasboll med en dammsugare i högsta hugg.

Hittade massa spännande från dåtiden; gamla dagböcker, brev, bilder, stora dammråttor och annat skräp också.
Skönt att få det gjort.

Sen blev det rockoff och Winnerbäck som jag dissade helt till en början men han var ju jättebra ^^ och väldigt charmig. Han gjorde dessutom två extra nummer till skillnad från vissa andra divor (Mustasch). Sen blev det världens röj med Farbror Fläsk! sen hem och sova.

Nu jobb till 16:30.
Snart är det Vikingamarknad - hoppas på sol!

No comments: