Friday, October 3, 2008

Fredag

Kom just hem från en spelkväll hos grannarna - väldans trevligt nog men vi spelade geni och jag kan säga så att det spelet matchar inte riktigt min hårfärg :P

Nu stinker man vitlöksost och kex och är riktigt mysig hehe ^^

Imorrn bär det av till Täby centrum för lite eventuell shopping och bokhämtning och annat trevligt.

När jag ska ha tid att öppna en bok, det får tiden utvisa..


Simon bakar bröd mitt i natten... utan recept... fråga inte varför

Om man pluggar på universitet så får man konstiga ryck.


natti natt

2 comments:

fröken nordas said...

haha, vadådå, jag lagade just lite chokladkaka för att hjälpa pluggandet imorgon! :P

go simon!

madelene said...

Haha, jag kan riktigt se hur Simon står där och knådar degen:P
Känner ni för det så häng gärna med på hippiefest imorrn ;)