Thursday, March 6, 2008

Dagens look


å sanningen bakom:
Somnade med nyduschat blött hår igår och även fast jag gjorde en fläta så var det ändå ett ormbo när jag vakna.. måste ha gympat i sömnen eller nåt..
Så jag tog bältet till min lillebrors scream-dräkt och satte det på huvudet, luggen orkade jag inte ens börja strida med och woooila! ^^
Har fått komplimanger för detta - eller ja - en kille i korridoren fråga vad jag hade gjort med ansiktet but in a good way ^^ Jag tog det iaf som en komplimang - det ska man alltid göra, dessutom sa han I like efter så.

P.S. Värsta modellen don't you think :P

3 comments:

fröken nordas said...

you're americas next top model, babe ;)

Linda. said...

Halllloo.. Det är mina systerliga gener som du har i dig ; ) det är det där med och "se" :P Skiiiit snyggt. Pussar och kramar lillasyster <3

Hulda said...

haha, tyckte bara det var kul att jag såg någorlunda vettig ut fast jag egentligen bara var galen på mitt hår :P hehe