Thursday, September 13, 2007

Korridorfest

Jaha, då har man varit med om det också.
Huvudvärken kom oväntat fort och tröttheten följde med, eller om det var andra vägen. Mer och mer folk strömmade in och det blev bara värre.. kul??????????? nej.

Ville bara sova, fann att simons rum var liiite längre bort från eländet än mitt så jag gick dit och försökte sova.. vet inte när men till slut somnade jag. Vaknade av att simon stapplade in i rummet. Sen somnade jag igen.

Nästa gång jag vaknade stack det skarpa ljuset i ögonen och huvudet bulta (och jag drack inte ens nånting).. Jag gick till mitt rum men måste först knuffa undan två bord och en hög med tomburkar som låg ivägen för min dörr. Jag sparkade undan dom och gick in i mitt rum och här har jag suttit sen dess.
Frågan är om jag kommer gå ut härifrån överhuvudtaget idag.. eller någonsin.

No comments: