Tuesday, May 8, 2007

Aj aj aj

... min rygg. Här där jag jobbar är det tydligen så att dom anställer den minsta lilla flickan dom hittar och så ska hon lyfta TUNGA grejer medan alla tittar på och hånar hennes små muskler. Men jag har kommit på ett knep siddu; jag kallar det för oops jag tappa.
Alltså när jag känner att det är orimligt tungt och dom säger att jag skall t.ex. lyfta ner den groteska lådan från en hylla högre än mitt huvud fastän jag sagt att den är för tung för mig, så tappar jag den helt enkelt på golvet - PANG! - omogen teknik kanske vissa tycker men vad gör man då liksom. Den ene jag jobbar med är en styrkelyftare på 40 bast och den andra är en bitter diskbråckstant.. dom vill inte riktigt höra att det är för tungt.

1 comment:

fröken nordas said...

haha, låter inte omoget utan genialt!